Söndag

Kanske blir lite för mycket bloggande om mig, men det är kul! Så nu får hålla ut! Jimage588ag har två saker jag funderar om
jag ska skriva om och i såfall när. ♥ Om Praon & ♥ Om mitt syslöjdsarbete.

Kanske inte låter så kul, om syslöjdsarbete, wow! Men det är så att det handlade om olika konstfibrer som finns i MÅNGA kläder. Ex, Polyester, Modal, Akryl m.fl. Jag vet inte vad ni tycker, jag kan ju det redan, vill ni veta lite mer om Konstfibrer?  Sitter ju inte och skriver en massa om ingen bryr sig :)

Okej. Tänkte bertätta lite om igår, först var jag på tennis kl 8. Trött som alltid efter. Sen gjoder jag mig i dorning stack jag och föräldrarna till väla ( shoppingcentrum) för skulle vi kolla med min kamera men när vi kom dit (har gått 3 veckor) så hade de inte äns ringt försäkringsbolaget :/ Sen stack vi till ngn mobilbutik för jag behöver ny mobil, vill ha Pradan :) Men det konsta typ 7000 :/ Vi får se vilken det blir. Sen kollade vi på till Thomas Sabo smycken, jag har ju ett halsband med ett C i, men jag vill ha 1 till :) Sen köpte vi solpuder till mig, mamma och jag delade. Från EL :) Kostade 349:- men jag betalade bara 100 :) Sen stack vi typ hem. Jag dega, skulle sy in ett par nya jeans som jag sydde in för mycket :( Tog mina stretch och skulle sy in lika mkt som de. hahaha. Sen gjorde jag mig i allafall i ordning. Skulle till Ekebo, bonnaparty :) Men mina flickor <3 Emma, Julia, Saga och Ida. Kul!

Haha, bilden där uppe är lite ego och jag förminskade den lite konstigt ;) Men det är i allafall jag. Tkr det är tråkigt med att skriva inlägg utan bild, men har ju inte min kamera och hade ingen bild på alla tjejer som hängde med, så det fick bli en egobild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också ha Pradan :D

2007-09-16 @ 12:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0