Good bye...

... "sneluggen" No snelugg anymore.
Nepp,som sagt klippte jag mig i tisdags, men eftersom min extrema förkylning kom i onsdags har jag inte "orkat" eller tänkt på att blogga om min nya frisyr och frisörbesöket. Jag stack dit i tisdags vid 6 tiden, Mette hann med både mig och mamma på 40 min, inte illa :) Haha, eftersom mitt hår brukar ta ca 1 h att klippa (plattning inräknat). När han skulle fixa sneluggen sa jag, "du.. kan du klippa raklugg?" Haha, Innan jag han blinka satt jag där med raklugg. Men det är inte en sådan RAK, lugg, men inramat. Likt Elin Kling;

Lägger in bilder på det när jag får tillbaka min kamera, eller när jag hittar ngn bild på mig i lugg :)
Juste, min dator är halvväg klar, Pc-doctorn har kommit in i datorn och kopierat alla bilder på en cd. (Datorn var helt paj, kunder inte starta, därför behövdes det en formatering d.v.s. att ALLT försvinner. Men jag ville ha mina bilder, så dem fick gå in i hårddisken (fråga mig inte hur) och plocka ut allt minne). Haha- Men nu ska den bara in på serice.:) Sen är det bara KAMERAN kvar !:D Alltså, vi lämnade den på Elgiganten för ca 2 veckorsen, de skulle kolla om de kunde laga den eller om jag skulle få en ny (hade försäkring påden). Men de har inte hört av sig än :/ Lite konstigt kan man tycka. Ännu sjukare!  Fick den ju i "betygspresent". Min förra digitalkamera gick sönder genom att jag tappade den i golvet. Så pappa köpte en försäkring för ca 1000 kronor. Den skulle gälla bl.a. om man tappade den i golvet. Vi köpte försäkringen på El-giganten, det var typ Happy Care eller ngt. Sen när den då hade gått sönder, stack vi till El-giganten, när vi hade lämnat kameran bad han i kassan ringa försäkringen (Happy Care) för att kolla vad som gällde. Då sa dem att El-giganten hade tagit tillbaka försäkringen :S WTF! Vi har köpt en försäkring av El-giganten som dem skulle ringa till Happy Care och ja ni fattar. Så de ringer och köper en försäkring. Sen ringer dem och avbokar? WHY? :o
Haha, jaja. Vi får se hur det går med min kamera! Wish me luck :p

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var så lite så, visst är det mysigt med te och TV. Gärna lite värmeljus och något gott till också. Blir kul att se bilderna och får väl önska dig lycka till med kameran då! Ha en riktigt bra dag!

2007-09-07 @ 11:32:33
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Michelle

DU ÄR SKIT SNYGG I LUGG !?!?!?!? <3

2007-09-07 @ 15:01:14
URL: http://michellem.blogg.se
Postat av: Nina

OH, jag vill med gha en sån lugg

2007-09-07 @ 17:19:20
URL: http://www.nogg.se/desire
Postat av: anna

åhåh vill se luggen! funderar ju på lugg själv!
du är söt gumman.
ja du..jag vet inte var jag får allt ifrån..det bara ploppar ut..haha
kram

2007-09-07 @ 18:11:19
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Julia

Åhh vad snyggt! Jag önskar att jag också,passade i lugg, men jag ser ut som den mupp jag är så jag försäker undvika så mycket som möjligt! Kram

2007-09-07 @ 18:20:01
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0