Det där minnet

Jag har ingen anledning till att be om ursäkt för jag har inte lovat något men jag tänker ändå komma med en ursäkt. Jag vet att jag har varit sämst på att updatera min blogg och om det är någon jag ska be om ursäkt så är det nog faktiskt mig själv. Bloggen har fungerat som en slags dagbok de senaste 6 åren, förutom de sista året då jag varit väldigt dålig på att updatera, tyvärr. 
 
De senaste månaderna har varit de mest annorlunda i hela mitt liv, de läskigaste och roligaste, jag har lärt mig så himla mycket. Jag antar att det är fel att säga att jag inte har hunnit blogga, men jag har liksom inte lagt en tanke på bloggen de senaste månaderna. Under början av min utbildning hann jag dessutom inte. Bokstavligt talat. Jag priorierade annat vilket gjorde att jag hade noll "fritid". 
 
Dessutom har jag inte kommit in på bloggen. Jag har en annan blogg i samma konto (privat) som jag har kommit in på hela tiden och har inte kunnat byta till denhär. Idag när jag loggade in lyckades jag dock komma in här. Så HÄR ÄR JAG!
 
Jag har dessutom inte haft en fungerande dator sedan maj (typ). Men nu har jag i allafall skaffat ett tangentbord till min ipad så jag kan updatera från den. toppen! Hoppas på att jag kan updatera lite mer nu, för min skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0