the best

På väg till skolan idag satt jag på bussen på väg till stationen. Efter några hållplatser stiger det på en äldre man som jag reser mig upp för. Jag ställer mig brevid när han petar på mig och visar sin uppmärksamhet över vad jag gjorde. Jag sa att det var absolut ingen fara. Jag återgår till musiken när han petar på mig igen och säger "När du blir lika gammal som jag ska jag resa mig upp för dig". You're the man. Du gjorde min dag, älskar folk med humor! Det var samma sak när jag och min pappa stod i kassan på ica och det stod en äldre man bakom oss i kön. Han hade käpp och stod lite instabilt så vi erbjöd honom gå framför oss, vilket han gjorde. Jag kommer inte riktigt ihåg sammanhanget men han sa iallafall - det kanske var att han från början sa nej men att vi insisterade på att han skulle gå före - "jag har hela livet framför mig". Ni är för goa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0