moving on

292492_272846762827999_2016568867_n_large
Haft lite tråkiga nyheter, lack som fan. Men är i full gång med flytten i allafall. Iväg och handlar massa nödvändiga prylar 24/7. I tisdags var jag ledig och hängde rundor på media mark med pedår för att kolla lite elektronik. I söndags hängde jag på Ilva med mamma och pappa, köpte en hur fin soffa som helst. Supernöjd. Idag var jag på väla med Michelle och Ina, handlade massor till köket som ungspanna (säger man så?), lakan, flyttlådor o.s.v. 

Fick meddelande från killen som äger lägenheten just nu att jag kan flytta in redan nästa söndag. As soft, har massa planer de kommande veckorna. Liten update där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0