Final destination 5

Jag vill se den filmen. Jag har alltid trott att final destination filmerna handlar om typ speedracing, som fast and the furious. Men så säg jag trailern innan idag till fd 5, den verkar ju vara en riktigt skräckis. Me like. Har suttit lite med körkortsteorin idag, men sovit typ halva dagen också. Min medicin jag tar för halsen gör mig väldigt sömnig. Somnar hela tiden haha. Så jag måste sluta ta den idag för imorgon ska jag jobba och jag vill ju helst vara alert på jobbet. Allt annat än groggy.

Nu tänkte jag pausa från mitt körkortspluggande (pluggat kanske 1 h genom att svara på frågor vars svar jag själv kommer på för jag inte orkar läsa i boken?? confession: jag är slö). Funderar på ta ett fett glas med cola, mumms.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAAAN DU VARA SNÄLL OCH UPPDATERA ELLEEERRRR

2011-09-13 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0