Pre


zara.com

Jag brukar alltid, oavsett vart jag ska tid om det då innehåller shopping kolla igenom massor med hemsidor av affärer som finns dit jag ska. Nu har jag stalkat topshop en del sen kusin och jag bokade resan. Synd bara att primark inte har någon hemsida, annars gillar jag deras ap billiga saker (IBLAND). Detta kommer bli grymt. 

Det främsta jag måste köpa är en vinterjacka, fett trött på min som jag köpte på hms rea några år sedan som jag började använda förra året för jag kom på att min vinterjacka från stadium är ful (?). Så jag vill ha något klassisk, fin, simpel och kort. Markerad midja och i dun (eller liknande). Älskar modellen ovan och alla de andra kläderna ovan. Klänningar och jacka står dock högst på listan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0