London calling once again!

Tredje hösten i rad som jag beger mig till London, men varför inte? London är så fantastiskt på hösten (nästan vinter nu, brr). Det slutade med litta panik i gårkväll då jag trodde jag var av med passet klockan 12 på natten. Smart att inte kolla efter det lite innan. Hittade sån tur var det unden en pall (??) så ni är det i trygga händer. Har precis käkat frukost innehållande godis från gårdagens bio. Fanns inte mummigt i kylen, köper väll något på flygplatsen antar jag.
Flyger vid halv tre tiden, landar vid halv 4 brittisk tid.
Börjar bli lite nervös. Ryan air kan ju göra lite som de vill när de vill. Så det hade inte varit så kul om de plötsligt ställe in flyget. Men men, hoppas allt går som planerat. För i så fall drar vi ut ikväll tillsammans med min vän julia som för tillfället bor i London. great. ciao for so long.


Oavsett om Nina vill eller ej ska vi dricka massor med drycker på starbucks i julmuggar.


Två år sedan, iklädd endast nyinvesterade kläder, nerd...

Detta kommer bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0