Torsdag

Hello! Skrev mitt fysik prov innan idag, det firar jag med att... plugga! Har suttit lite med ekonomin, den dödar mig. Alltså seriöst, mitt största råd till folk som läser ut, bli INTE ekonomichef, det är tråkigt, det är svårt, det är jobbigt och det är speciellt tidsödande. Dessutom går det aldrig ihop, ett mysterium.

Nu tänkte jag faktiskt ta och lägga mig snart, väldigt trött. I morgon börjar jag sent, skönt! Har bara en lektion i morgo, sedan blir det lite UF och sedan jobb på HIF. Helgen ska jag... plugga! Haha, sista helgen nu i allafall.

På många har jag säljmöte, tror att jag inte kommer att vara nervös, vilket jag säker kommer att vara. Anyways... köpte mina balskor idag! Jättefina och skönt, så det är gött. Något man kan bocka av innan balen. Bokade dessutom bord till mig och mes amies till nästa vecka då det är bal, vilken vi bojkottar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0