Remind me off you



Jag satt och höll på med loggbok som jag har i tre olika ämnen. Jag håller dock på med den i UF, de andra har jag inte börjat på ännu. Men eftersom jag låg väldigt efter och jag inte skrivit på två veckor och kände inte att jag orkade göra något annat skrev jag av mig lite. Det jag tänkte komma till var att jag skulle kolla tillbaka på en sak som jag skulle skriva om och kollade i kallender, där ser jag att det är 3:e mars och att jag fyller år i morgon. Hade helt glömt bort det nu i em. och jag för mig själv "oh my god, jag fyller år i morgon" jätteförvånat. När jag hörde mig själv började jag skratta, lät som Maria Montazamis systers dotter, "shit my god!!" hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0