Regionala mässan

Så var den sista mässan gjort i UF. Surt att man inte kom vidare till SM om man ska se det på den dystra sidan, men samtidigt har jag sjukt mycket i skolan den veckan, veckorna före och efter med säljtenta, mega fysikprov o.s.v. så det är ganska skönt att slippa tänka på ännu en mässa. Men vem försöker jag lura när jag säger att jag inte ville till Stockholm?

Måste bara skriva av mig. Jag får panik, aggression och allt vad det heter när folk inte kan respektera varandra. Jag tänker på mässan idag, tyvärr vann vi som sagt inte. Visst, det finns en anledning. Men... personer måste acceptera och respektera att vi faktiskt lagt ner tid och energi för att faktiskt satsa på tävligen och att man faktiskt blir ledsen av att förlora. Att sedan stå och rätt ut sagt pissa på en, det är inte okej...

Nu ska jag i allafall se the vampire diares, börjar sent imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0