Dagen i bilder!



Det börja med en powerwalk/joggingtur med susanne sedan stack jag och felice ner i stan. Jag glömde att jag skulle til Make Up store på sån make up grej. Så fort som fan skyndade jag mig dit och blev sminkad såhär. De använde faktiskt jäkligt smarta grejer som jag inte använt mig av innan!

Vet att bilden är ritkigt motbjudande, men den enda jag tog... hehe



Ser i allafall inte skelögd ut här...



Sedan stack jag, peppsi och felice till väla efter le psykologi. Där käkade vi köttbullar...



... fick jag käka köttbullar med rÅttatoille, så kommer jag alltid att uttala det och skriva :)



Sedan skulle vi dra hem och peppe skulle vinka på folk... nördigt gjort



På väg hem såg vi en cool regnbåge... hehe

Nä men risk för ett lite töntigt inlägg visade jag i allafall lite bilder från idag. Kommer bilder från sminket jag fick hem från make up store sen också. Blev lite inspirerad över vissa saker men som jag köpte inne på hms sminkavdelning istället. Men som sagt... visar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0