Studenten!

Jag tänker inte kalla mig arbetslös, jag anser inte att jag är det för en sommaren är över. Nu tänkte jag, mellan jobbsökandet, arbetsförmedlingen, New York, Rock Werchter, Paris, Coldplay, bad, sol, Bruno Mars, Kings of Leon m.m. njuta av en riktigt härlig sommar innan hösten och allvaret börjar igen. En sak som är saker, resten förblir en överraskning, är att jag inte kommer att plugga vidare till hösten och det känns så RÄTT.

Tänkte visa lite bilder från en alldeles underbar dag som spenderades mestadels med den finaste i världen, min älskling, men även med familj och vänner. Tack för att ni gjorde studenten till något aldeles speciellt och AWSOME!









Fler bilder läggs ut senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0