NEW YORK!











Avslutar med en grymt suddig men rolig bild. Vad fan gör jag? Haha. Jag tror inte ens jag är medveten om att pappsen fotar. Detta var förra året när vi var i New York. Då var det jag, mamma och pappa. Vi hade precis gått över brooklyn bridge mot manhattan, från brooklyn. Jag kom ihåg att jag hade ett par short som gjorde så fruktansvärt ont, så här var vi på väg mot en affär för att köpa ett par shorts till mig. fyi liksom.

Det är pappa som fotat smygfoton och andra foton. Så den här resan blir det förmodligen inte lika många foton. Men nu har ju min mobil bra kamera så kanske... Tar med systemkameran också, men blir nog inte lika många bilder med den den här gången. Pappa hänger som sagt inte med den här gången, hade jobb att göra. Så det blir mamma och jag. Riktigt mysigt.

hejdå sverige, hej new york

Kommentarer
Postat av: Erika Petersson

Hej hej vad kul dina poster är! kommer definitivt läsa på din blogg lite mer! (: Ha en bra dag ;)

2011-06-27 @ 20:27:16
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0