Stake land



STAKE LAND

Såg nyss denhär filmen med Michelle. Vi kollar alltid läskiga filmer vilket jag vanligvis hatar. Jag vet faktiskt inte varför vi gör det. Men de är faktiskt bra och det är roligt att kolla på. Vissa skrattar man åt och vissar är bara så jäkla bra. Både jag och Michelle älskade denhär filmen, den var liksom "verklig". Förutom då att den innehöll vampyrer. Nä men känslor var inblandade och sånt som påverkade en och slutet lämnades åt tittaren. Rekommenderar er att se den!

Har hängt med Michelle sen jag kom tillbaka från Werchter. Vet inte hur många filmer vi sett, haha. Nu ska vi se before sunset så att vi ska kunna somna sen. Det är en romantisk komedi. Tjarråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0