Söndagsmiddag

Hallå! Nyss drog släktingarna iväg för resa i Frankrike. Gissa om jag är avis? Dock har jag gjort mitt på utlandsfronten för ett tag framåt. Men resa denhär sommaren är jag inte klar med. Även om jag kom hem för bara någon dag sedan beger jag mig om några dagar till Bohuslän och släktingar. Det är några av mina favoritsläktingar, fyfan vad man mår bra i deras närvaro. Stannar där i nästan en vecka för att åka inom hemma för jobb och fest sedan drar jag och familjen vidare till Stockholm och är där till i en vecka. Jag vet inte riktigt datumen ännu men vi får se hur det blir. Vi måste matcha passar och mamma semester, samt min mormor och morfar så det blir när det blir.

Nu ska jag gå ner till stan för att handla mat. Jag ska ha tjejer hemma hos mig ikväll. Jag är faktiskt riktigt taggad. Jag har i hemlighet utan dess godkännande planerat in en filmkväll. Jag är så sugen på det, så sorry dudes om ni inte är sugna på det liksom haha. Back to buisness eller hur det nu stavas. För att hinna göra mat/göra vid mig/ut och gå så måste jag get goin'. Adjö.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Vi mår väldigt bra i din närvaro med! älskar dig!!

2011-07-10 @ 17:16:24
URL: http://elsacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0