Paris

Jag har varit sämst på att updatera om resor jag gjort på senaste tiden (Varken kroatien eller new york skrev så mycket om). Tänkte därför ta rock werchter resan grundligt. Det började i Paris, sedan vidare till Rock Werchter och sedan en dag i Bryssel. Tar Paris nu!


Trötta tog jag och Felice tåget till Köpenhamn. Efter vi checkat in, kom dit alldeles för tidigt så fick vänta tills incheckningen öppnade, tog vi en frukost på Joe and the juice.


Inne på joe and the juice.


Effektiv förflyttning från caféer till gaten.


Party poopern her self fick ett nervöst sammanbrott på flyget och grät hela vägen (jag). Dock satte sig ingen brevid mig, om sätet var upptaget eller för att ingen ville sitta brevid mig är fortfarande oklart. Så jag låg bokstavligt talat ner, i felice knö och över de andra sätena.


På flygplatsen tog vi en taxi in till centrala Paris och Solveig där vi skulle bo!


Felice i taxin.


Det tog inte många minuter innan vi hade fräschat upp oss för att ta en runda i Paris med Solveig.


Vi satte oss vid pompedo (hur FAN det nu stavas) och tog en fika. Jag köpte ett glas coca cola för 100 spänn. Fasst fyfan vad värt det var i den värmen vi hade.


Sedan tog vi en snabb runda på stan. Jag fick med mig hem ett mobilfodral, visar bild sen.


Efter stan tog vi tunnelbanan hem till Solveig. Tog en snabb dusch och käkade sedan middag.


Vi gjorde iordning oss för en utekväll i Paris.


Sedan kom  Solveigs kompis Alice. Solveig, jag och Alice på bild. Ursäkta de suddiga bilderna, finns anledningar, haha.


Vi när vi drog ut. Väl ute mötte vi upp några kompisar till Solveig och Alice. Alice och Solveig kommer båda från Paris så det var roligt att dra ut med någon som kan staden.


Skitcoolt bra vi var på!


Solveig, Marcus och Jag.


En rolig dude vi träffade, jag och felice.



Jag har massor med andra bilder också från kvällen men de lämnar jag utanför bloggen hehe. Hade en grym dag/natt i paris. Riktigt kul att spendera den med någon som kom från Frankrike som kunde visa mig och Felice de bästa ställena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0