Fem år

Det är sjukt. Vet ni hur mycket man hinner göra på 5 år? Anledningen till att jag just tänker på 5 år är därför att jag började blogga för cirka 5 år sedan nu. I augusti är det fem år. Jag var en liten skit när jag började blogga. Jag vet inget bättre än att sitta och bläddre i arktivet, kolla fula bilder läsa roliga texter och minnas tillbaka på olika tider och olika saker som jag gjorde.

Ett tips till alla är att blogga som en dagbok. Jag skriver för min skull endast. Det är självklart roligt med lite feedback då och då, men det är inte anledningen till att jag sitter och skriver. Det är för att jag må bra av det och anledningen till att jag mår bra av det är antagligen för att jag lämnar spår. Låter djuriskt, jag mår bra av att lämna spår. Men för att hålla uppe minnet liksom. Värsta mardrömmen är om bloggen med alla inlägg skulle raderas. Jag skulle gått under. I allafall, snart 5 år sedan. Long time ago.

Kommentarer
Postat av: sara

jag saknar dig <3

2011-07-11 @ 16:36:29
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0