Shop until you drop

Detta jullovet har jag shoppat ganska mycket. Tänkte visa några av grejerna jag har köpt!


Två fina hunkydory koftor. Den till höger fick jag av mamma och den andra köpte jag av julklappspengar jag fick.


Den gråa köpte jag här om dagen och det roliga är att jag inte har tagit av mig den sen dess. Det randiga har jag dock inte använt än. Får se hur det blir med det. Båda från hm (randiga beställde jag från hemsidan).


Någon oversize tröja från gina och sedan någon klänning från monki.

Fruktansvärda bilder men nyårsklänning som ser superslapp ut och ful. Den sitter jättefint på så :) Från hm. 


Datorfodral från gina. 


Datorfodral från Lindex. 

Jag vet faktiskt inte varför jag väljer att fota sakerna på natten, men en mobilkamera. Men här kommer i allafall delar av shopping på senaste. Au revoir. Nu ska det ses the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0