Plånböcker

Jag har ingen plånbok just nu som jag väldigt praktiskt men samtidigt snygg. Har några enkla svarta men ganska tråkiga. Min plånbok blev ju snodd i London och jag har fortfarande inte hittat någon som jag verkligen tycker om sedan dess, tyvärr. 

Funderar om jag ska lägga lite extra pengar på en riktigt snygg, klassisk plånbok för någon tusenlapp (vilket jag inte har råd till nu, då får jag typ önska mig i födelsedagspresent) eller om jag ska välja en snygg från kanske topshop eller liknande för någon hundralapp. 



Här är några riktigt snygga från net-a-porter. Om jag skulle köpt en dyr skulle jag nog valt den gröna marc jacobs, det är trotts allt en som man ser är speciell och den är riktigt snygg. Eller en klassisk svart (ganska tråkigt dock). 



Topshop, topshop, asos.com, urban outfitters x 4, juicy couture x 3. Det finns faktiskt några riktigt snygga budgetalternativ som jag hade kunnat tänka mig att köpa. Jag hade nog valt någon från urban outfitters eller monki (de har sina enkla snygga plånböcker som är lagom stora för en hundra lapp eller så, billigt och bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0