Naturell




På tal om vad man vill ha och så. Är det bara jag som inte vill gör en ända ändring i mitt ansikte? Självklart har jag sett snyggare personer, men jag menar, byta ut ett helt ansikte kan man ju inte göra precis. Det ända skulle vara tänderna och det är inte bara utseendemässigt utan då jag saknar en tand (gluggarna har inte uppkommit på grund av de, för jag har kvar mjölktanden) så ska jag kanske dra igen mina tänder, om jag vill kan jag. Om jag gör det, vilket jag inte tror jag kommer att göra, så blir det efter stunden och jag levt livet. Det är faktiskt ganska unikt och personligt med gluggen. =)

Ps. jag beställde min studentmössa på abcgruppen.se dels på grund av att på min skola måste vi töntigt nog skriva skolans namn på framsidan och då får jag inte mitt egna namn. På den hemsidan kunde man välja upp till 6 initialer där bak= kunde skriva mitt namn där istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0