Loose fit

Skitsnygga byxor i lös passform. Det passar egentligen mig perfekt som inte har pallat träna bort julskinkan ännu. Dock vet jag inte om jag hade vågat eller hur många "varför har du pyamasbyxor" kommentarer jag hade fått. Om jag skulle köpt några hade jag i allafall satsat på nummer två, de blåa. Älskar mönstret och hur man kan matcha de. 

Och om... jag hade köpt ett par, så hade jag velat bära det med (eftersom jag, lat som jag är, endast besökte hm's hemsida får alla plagg bli därifrån):
Eftersom byxorna drar till sig rätt mycket uppmärksamhet och är så lite diskreta de kan bli tycker jag att man ska tona ner det hela genom att ha diskreta toppar/skor/smycken. Jag hade valt ungefär liknande detta tillsammans med en skinnjacka. Coolt med den som vågar bära hatt till också (credd to u). 

Men som sagt. Skulle förvåna mig om några av ovanstående byxor prydde i min byrå inom de närmsta veckorna. Ganska mycket också för den delen. Nu tänkte jag kolla Despicable me, night night.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart kommer byxorna från?

Svar: De var ju ett tag sedan, men från HM!
cajsafelicia

2013-08-10 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0