Kavaj


På bild: gina tricot, topshop, hm, hm.

Något jag har snöat in mig på är kavajer. Jag har blivit riktigt sugen på att köpa en fin kavaj länge nu. Till våren tänker jag mig en jordfärgar, som den från topshop ungefär, riktigt fin färg. Årligen släpper divided på hm en billig 200 kronorkavaj, oversize modell, som brukar vara omtyckt. Jag gillar den, men får vänta tills julskinkan trillat av. 

Nu kommer jag satsa på en som passa min figur. Om jag hittar den i Berlin (ska inte shoppa innan dess) kommer jag nog köpa alternativ 3, från hm. Den är nämligen väldigt användbar för de med stor rumpa (gå in på hms hemsidan för att se varför, den går nämligen ut över rumpan). Även om de är lite dyrare än divideds är det nog det som passar mig bäst. Den finns dessutom i den här fina gammelrosa/ljusa färgen som jag älskar. Nästintill beige. 

god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0