Hunky dory



Eftersom alla andra bloggar listar sina favoriter från hunky dory vilket förövrigt i de flesta fall va de plagg jag tycker var värst tänkte jag följa med strömmen. Dessa är tre av alla plagg från hunky dorys vår/sommar kollektion jag inte hade sagt nej till.

Jag köpte ju en i den första modellen, lite beige färgad fast i ull (vårmaterialet är ju bomull). Men färgen och modellen på blusen i bild nr två blev jag riktigt kär i. Fast sista bilden, den vita blusen är också riktigt fin. Var nära på att köpa en liknande fast långärmad på tam tam här om veckan. Om de inte vore för att kassörskan stoppa fingret genom de tunna tyget och gjorde värsta hålet kanske den hade varit en favorit?

I allafall, detta är de plagg jag kommer kika efter i vår/sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0