Dag 7

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
Själviskt med ärligt nog skulle jag inte skänkt bort ett skvatt. Alldeles för "lite" pengar för att skänka bort. Hade det däremot varit uppåt 10 miljoner kanske någon liten vänligt själ inuti mig hade kunnat tänka sig att skänka bort en del.
Om jag fick 1 miljon hade jag fört och främst sätt till att min ekonomi var ok. Om jag hade skulder hade jag fixat det o.s.v. Sedan hade jag sett om det fanns något jag var i stort behov av. Bostad, möbler, bil m.m. Efter det, om det hade funnits pengar kvar, hade jag nog unnat mig en lyxig väska. Sedan hade jag rest! Resterande pengar hade jag köpt aktier för. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0