Dag 1

Som sagt, börjar idag så första "utmaningen" blir: En bild på mig + 10 fakta om mig.


Blir ni förvånade om jag säger att detta är en bild på mig?

Istället för 10 saker om mig, blir det 10 speciella saker om mig. 
Jag är väldigt paranoid av mig och har många fobier. Klaustrofobi tror jag nog inte jag är ensam om att ha, höjder är inget jag sätter på min topp 10 lista av vad jag gillar heller. 

De viktigaste personerna i mitt liv är min familj och mina närmsta vänner. 

Mina innersta känslor håller jag alltid för mig själv (detta är första gången jag ens säger det). 

Roligast har jag tillsammans med Felice ♥

Jag hatar att städa men älskar att organisera. Brukar plocka i ordning i mitt rum, ibland dammar jag men sällan kommer jag så långt så att jag börja damsuga. 

Jag föredrar en hemmakväll framför en utekväll. Dels för att jag gillar att prata med mina vänner, himlans mysigt och sedan får jag alltid ångest dagen efter jag har varit ute. 

Jag är sämst på att träna. Jag har ingen motivation och jag tycker inte det är roligt. Därför spenderar jag ofta min lediga tid med vänner eller framför datorn. Gymmet är något jag inte tycker är roligt att hänga i. 

Min framtidsvision är väldigt fiktiv. Vad jag drömmer om håller jag faktiskt utanför bloggen. 

För min månadspeng köper jag mat/fika, bio/bowling och kläder för. Det sistnämnda har det tyvärr blivit mindre av de senaste månaderna allt mer går till mat. Gott i och för sig. 

Jag trodde att jag alltid var kär när jag var yngre i olika killar var vecka. Nu förstår jag att jag inte var det och har inte gillat någon kille på tre år. Kräsen och bryr mig inte så mycket om mitt utseende är ingen bra kombination.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0