Shoppingen


Nagellack: Hm "wawawoom", Maybelline New York nr 669, essence "You're the one" nr 30, Essence "Thelma" nr 01.


Sminktillbehör: Ögonfransböjare och fixspegel från hm. 


Ögonskuggor: Essence "Irresistible" nr 14, Flormar, tyvärr har jag möjligtvis råkat dra av någon form av identitet av ögonskuggorna då det inte står något nummer eller namn på de. Kommer i alla fall från smink varuhuset "Douglas" i Berlin. 


Övrigt: Ögonskugga Hm "Brown dust", läppstift flormar nr 510. 


Sminkväska från Hm "So gentle so nice so beautiful so lovely" står det på den.

Det var väll ungefär det jag köpte i sminkväg på resan. Utöver det köpte jag ett par ballerina på hm så att jag slapp gå ut i mina uggs och även lite smycken (varav en ring som gick sönder innan jag satte på den fingret som åker tillbaka idag, lyckligtvis köpte jag den på hm nämligen) men även lite annat. Visar det som är värt att visa senare idag/ i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0