Ramundberget


Hejsan! Sitter i bilen här mellan vemdalen och funäsdalen på väg till ramundberget. Igår hade vi väldigt nyttiga diskussioner i företaget, vilket resulterade i bra resultat! Sedan stdack vi på direkten till Linkköping för att hälsa på kusinerna. Idag stack vi upp mot ramundberget, vi har kört hela dagen. Har dock inte kunnat sitta inne på internet då pappa tänkte köra en genväg idag, vilket var en krokig, guppig och en körbana och därför blev jag väldigt illamående. Vi har käkat hur god thai som helst idag! Min favorit, mums. Kycklingspätt med jordnötsås, förvånade? 

Nu ska jag sluta upp här, för annars kommer jag bli ännu mer åksjuk. Vi är framme om typ 1 ½ timme. I morgon blir det skidåkning för fulla muggar såvida temperaturen tillåter det. 23 minuter ute just nu, varmt och mysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0