H&M Conscious collection



H&M Conscious collection

Kollade in hela hm's conscious collection och föll för i princip vartenda plagg. Jag kommer lätt att sitta uppe på natten/gå upp tidigt för att klicka hem de plagg jag vill ha. Det bästa av allt är att jag inte behöver ha dåligt samvete, alla plagg är gjorde av miljövänliga material och det är det hela kollektionen går ut på. Priserna är också bra, linnet ovan kommer att kosta 149 kr medan shortsen kommer att kosta 249 kr. Linnet kommer jag döda för, shortsen får jag se, passar inte riktigt min figur. Men hur söta?

Här finns en länk för er som vill se hela kollektionen. Jag börjar redan nu göra upp en budget för conscious släppet i början av april, illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0