soon to be studded

Idag klickade jag hem lite goa nitar från förenta staterna. Som jag snackade om igår tänkte jag "pimpa" mina låga vita converse. Men fyfan vad dyrt för och främst nitar är, shit! Sedan var det ju inte billigt med frakt blev dubbla kostnaden. Desstuom kunde man inte överföra genom sin internet bank utan skulle istället betala genom western union payment transfer bla bla bla där det kom ännu en avgift på 130 kronor bara för att ÖVERFÖRA pengar. sjukt. Jaja, jag får i allafall ett par himlans snygga (ganska soon to be dyra) converse. Men vad gör man inte för att se bra ut på studenten? Hehe



Såhär kommer det väll se ut. Dock har jag inga silverdetaljer på mina converse, men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0