Pinsamheter

Finns väll pinsamma saker som man verkligen inte vill ska hända en. Jag är dock sämst på att komma ihåg de allra roligaste händelserna bara såhär men hade några i huvudet jag tänkte dela med mig av.

1. När jag snackade med en kille skulle jag skicka konversationen till en kompis. Jag prt sc, men tror ni inte att jag råkar skicka till honom? P I N S A M T

2. Snackade även den här gången med en kille som jag inte orkade snacka med och sa "ska dra". Dock tänkte jag inte på att det var inne på facebook och jag är fortfarande online. Killen fråga varför jag fortfarande var det, woopsie.

3. I klassen frågar läraren vem som kollar på julkalendern och jag skriker ut "JA". Han menar såklart en skolrelaterad julkalender och inte Supersnällasilversara julkalendern. ojzan...

4. I Chioggia i Italien badade jag tillsammans med min bror. Efter att ha dragit av hans badbyxor på skämt ska han som alla andra killar hämnas gånger 10. Därför tar han av mig min bikiniöverdel och lyfter upp mig så att jag blottar mig för halva chioggias befolkning. That's fun!

Kommer dock inte på fler för tillfället. Men pinsamheter har jag varit med om!

Kommentarer
Postat av: örjan

hahaha, nummer 1.... HMM

2011-04-04 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0