Från och med du...

...(nu) ska jag börja skriva seriösa inlägg med kvalité som jag lägger ner tid på istället för att snabbt ordbajsa ner ett inlägg på trettio sekunder som egentligen är helt meningslöst som jag själv inte kommer vela läsa senare och som ni inte vill läsa nu. Därför tänkte jag ha lite krav på mina inlägg för att skapa kvalité i bloggen:
♥ Inlägget måste vara genomtänkt innan jag skriver det
♥ Jag måste själv läsa igenom inlägget innan jag publicerar det för att rätta stavfel, meningsbyggnad o.s.v.
Detta är två krav jag aldrig innan uppfyllt. Självklart har jag någon gång läst inlägget i bloggen, sett stavfel och rättat. Men jag läser annars aldrig igenom inlägg utan skriver bara när jag känner för det, som hastigast. Andra krav för att bloggen ska få bättre kvalité är:
♥ Snyggare design, men hur fan gör jag?
♥ Bättre och fler egen tagna bilder
Tror ni jag kan hålla dessa kraven? Inte så stora krav för att göra min blogg bättre. Men jag tänker inte fråga er vad ni vill läsa för bloggen skriver jag för min skull, inte er. Men om det är något jag skriver om som ni gillar får ni gärna säga till så kanske jag skriver lite mer om det.
Jag kommer väll börja idag med "riktiga" inlägg och jag får inte glömma att läsa igenom detta inlägg nu för stavfel o.s.v., haha. Kramar så länge.

Kommentarer
Postat av: elin

hej cajsa, tänkte bara säga att din blogg e sjukt bra och du har grymt bra stil!

2010-10-13 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0