stay with me


gammal bild... hittade på externa.

Kollade på sömnlös i Seattle, jätte bra film! Är jätte trött så ska ta och lägga mig nu. I morgon måste jag plugga eftersom jag inte har pluggat något i helgen och har grymt mycket nästa vecka, hatar nästa vecka.

Måndag: Franska inlämning
Tis: Kemi inlämning Metabolismen
Ons: Svenska redovisning
Tors: Franska redovisning
Fre: Fysik prov, biologi inlämning

Typiskt att ha allt de sista veckorna. Granska trögt om ni frågar mig. Hade info & layout redovisning i fredag, fyfan vad nervös jag var. Jag är aldrig nervös annars när jag ska redovisa. Men det var nog för att man hade övat in det man skulle säga och man fick inte tappa bort sig då vi i gruppen bara hade drygt 1 minut var.

wooops, glömde säga god natt :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0