Kämpe

En sak alla som känner mig vet om mig är att jag inte är någon mobil-nörd. Jag ringer för runt omkring 100 ynka kronor i månaden och är jämt och ständigt av med min lilla s800i eller vad det nu är för någon sony ericsson. När jag väl blir av med den bryr jag mig inte om att leta reda på mobilen eftersom jag har vant mig vid att vara av med den. Har men aldrig varit beroende av den, är man det inte nu heller. Jag har aldrig varit mobil-nörd, därför får jag aldrig mobil abstinens. I fredag fick jag för mig att jag hade tagit med mobilen till skolan, men tydligen hade jag inte det eftersom jag inte hittade den. Helgen gick och jag brydde mig inte om mobilen. Idag skulle jag hämta cykeln som hade stått på skolan över helgen. I cykelkorgen ligger min lilla s800i utan skal helt död. Min första tanke var "YES, äntligen en ny mobil!". När jag väl kom hem tänkte jag att jag ändå kan ladda den, om i fall att. Men sannolikheten att min mobil skulle fungera var ju inte stor eftersom det regnade hela helgen och skalet på min mobil är av. Men efter 5 minuter står det på skärmen att mobilen laddar precis på samma sätt som den alltid gör när jag blivit av med mobilen och ska ladda batterierna. Den fungerade alltså, vilken kämpe!

OBS! Kollade på google, det är inte en s800i, men något liknanade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0