100507













Liter bilder från igår.

Började dagen med nationella som gick bra för att vara jag. Jag är väldigt dålig på engelska och trodde jag skulle gissa på 90 % av frågorna. Gissade på mycket, men gick bättre än förväntat. Sedan hade vi matte (tjejerna, killarna var på någon båt). Till lunch blev det schnitzel, supergott! Efter lunchen gick jag och Felice på stan. Jag köpte lite berlocker m.m. på pärlgården och ett smyckesställ eller vad man ska kalla det (som ringstället fast 6 gånger större typ).

Sedan drog vi hem till mig och chillade. Vi stack sen ner till stan för att äta middag, det blev bomb. Jag tog en kebabtallrik och Felice tog en kebabrulle. Sedan kom Peder och hämtade oss och vi drog till hemmakväll. Vi hyrde en asdålig film och köpte godis. Kommer inte ihåg vad filmen hetter men den handlade om någon nyårsflört. Sedan flummade vi en massor för att vi var övertrötta. Sedan vid 12 tiden tog vi en nattrunda med hunden, ganska lång mysig runda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0