Pimp my header

Hade innan vanlig tråkig header där det stod "Cajsafelicia". Valde att lägga till mig nya favoritbudskap "Friends are hard to find, harder to lose and impossible to forget".

Bild 1 är från Londonresan förra hösten (2009) som kommer att förändra min framtid, I know it. Den gjorde att jag och Sara bestämde oss för att flytta till London efter studenten och den resan kommer att förändra mitt liv. Så indirekt förändrade Londonresan 2009 mitt liv as well. Dessutom betyder den resan oehört mycket för mig!

Bild nr 2 är från en "photoshoot" med Felice. Älskar att ta bilder och en av de bästa jag tagit.

Mellanrummet i e:et är upp till dig att fylla i, hehe.

Sista bildern är från ännu en underbar resa i Kroatien förra sommaren (2009) och även ett foto som är är väldigt nöjd med.

Så bilderna innehåller resor + foto. Något som betyder mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0