7 juli sommarlov 2008

Måndag -
Emma & Sara vaknade hos mig, men sara mådde dåligt och stack hem. Så jag & Emma käkade frukost. Sen stack emma & jag in till henne. Jag skulle lämna post & hämta mina acnejeans & min oranga tubtop som en av hennes kompisar hade lånat av mig. Tyvärr var shortsen helt sönder ;/ Jaja...

Dessutom fick jag 400 g toblerone som jag & emma glumsa i oss. Sen stack jag hem för att göra i ordning på mitt rum. Sen skulle jag tillbaka till emma. men då började det blixra och åska, så jag väntade ett tag. Stan stack jag över. Då började vi spela buzz. Ett PlayStation spel, som nog alla vet om redan ;)

Sen skulle jag käka, så jag stack hem. OCh efter maten som förövrigt var en god fisksoppa stack jag, peppe & Viktoria ut till min kompis för att hämta min plånbok, men ingen var där. Så vi stack till väla för att Viktoria skulle handla jeans. Sen stack jag hem till Elin på vägen hem för att säga typ... hejdå. Men jag hoppas vi ses lite idag innan jag sticker iväg. Jag stannade där till halv 11 kanske, så mamma kom och hämtade mig.

Sen stack jag dir. över till Michelle för att kolla film. Sen sov jag över där. För jag pallade inte sticka hem :)

Puss på mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0