31 juli sommarlov 2008

Torsdag - Sjuk, resa iväg!

Jag och michelle vaknade. Jag vaknade först, satte mig vid datorn och sedan satte jag på filmen "Pretty Woman", alla har väll sett den? En riktig klassiker!
Pretty woman, walking down the street, pretty woman...

Sen skulle Graham och hans familj (engelskman med hans flickvän och hennes son) kommer eftersom det inte är ofta vi träffa honom. Vi skulle sticka ner till Pålsjö krog för att käka lunch, dock mådde jag inte riktigt bra. hade ont i magen och kunde knappt stå, så jag fick stanna hemma, tyvärr.

Jag är jäkligt smart, för eftersom det var magen tänkte jag att om jag lägger mig i ett VARMT bad, kanske det lättar. Efter det var det borta! Jag känner min kropp bättre än vad jag tror! (Y) Hahaha, skämt o sido.

Sen vi 4 stack vi i allafall upp mot Uddevall förbi ut mot BJÄLKENÄSARNA! Kollade lite på P.s. I love you (REKOMENDERAR STARKT!) och sov lite. Burkar annars inte göra det i bilden.

Vid 7-8 tiden var vi där uppe. Hälsade på Gittan (mamman), Anders (pappan), Elsa (yngsta dottern, 15)& Lina (äldsta dottern, 24).

Sen käkade vi räkor & kräftor. Skaldjur är så himla gott!!! Vi satte oss även sen för att kolla på filmen "P.s. I love you". Dem  hade inte sett den och eftersom jag rekomenderade den så fick de bli den.

Sen vid 12 tiden stack jag & mamma upp til lvårt lilla hus där vi skulle sova. Det var möös det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0