21 juni sommarlov 2010

Vaknade vid 11 tiden, skönt att sova ut då jag vanligtvis vaknar vid 9 tiden oavsett när jag går och lägger mig. På sommarlovet blir det ofta att man lägger sig vid 2 tiden och jobbigt att inte kunna sova ut då man ska  sova ut. Jag åt frukost, flingor, mumsigt. Sedan satt jag och skrev. Vid 1 tiden började jag packa lite och städa lite mitt rum och hjälpte mamma lite med trädgården. Sedan stack vi iväg och hämtade min jumpsuit som förövrigt satt bra på men ser ut som en fånge i den.

Ansiktsmassagen var skönt förutom att när hon skulle tömma porerna satt "smutset" så lång in så hon fick ta något vasst och ta ut det med, gjorde ont. Men nu är jag i allafall fräsch till usa. Sedan kom mamma och hämtade mig och då gjorde jag i ordning till mormor och morfar kom. Vi käkade persikor och snackade ute i solen. Sedan käkade vi mat, kotlett med potatis och så sedan stack jag ut och gick. Sedan hämtade jag upp sara på vägen och vi gick samma runda som igår. Sedan stack vi hem till mig och gjorde te som igår as well, favorit i repris. Sedan kollade vi klart the butterfly effect, riktigt bra film! Måste se 2:an och 3:an också. Sedan kollade jag bloggar och så innan jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0