2 augusti sommarlov 2008

Lördag - min namnsdag och flytt från uddevalla (typ...) till Smögen!
När vi vaknade idag var vädret inte det finaste, så vi bestämmde att vi inte behövde spendera hela dagen i Uddevalla. Men vi stack inom en liten marknad som var den sämsta jag sett, Typ 6 stånd? Och då underdriver jag inte. Usch!

Sen stack vi i allafall hem, packade in i bilden och stack! Då var klockan typ 2. Vi körde inom alla små havstäder mellan Uddevalla och smögen. Det var väll 3-4 stycken? Vi fick även i Kungshamn! Det var fint!

Sen vi 7 kom vi hem till Utterström i Uddevalla! Där bjöd dem på strömming eller vad det va. Gott! Sen vid 11 tiden kanske stack vi ut! Mamma, pappa, Cecilia & jag. Till lagergrens. Det var mycket roligt, kanske lite konstigt att sticka dit med mamma & pappa. Men vad gör det?

Vi kom hem vid klockan 1, då la jag och mamma oss till filmen vi har förtsökt se klart 2 kvällar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0