19 juli sommarlov 2008

Lördag - deg hos Julia.

Ringde EMma (grannen) vid 12 kanske? Efter att ha köpt frallor, käkat, hängt vid datorn, kollat lite på film och allt man gör adgen efter att ha varit på fest. Ringde som sagt emmao ch frågade om hon ville "dega" med mig. Så jag stack in till henne. Där låg vi i sängen och snackade om gårdagen och hjälpe "VARANDRA" att komma ihåg. Hahahah:

Sen stack vi ner för att handla godis och hyra film. Så bestämde vi oss för att hänga med Julia och sticka till hennes pappa. Där kollade vi först filmen "the hitch" tror jag den hette. Sen "the kite" eller något och sen "livet runt 35". Vi beställde även pizza och käkade.

Filmen The hitch var en thrille när det var mörk och regnade och så var det IRL också. Lite "läbbigt". Sen stack jag, emma & elin hem till mig och kollade på what is love eller något. fin film.

Sen somnade vi. Puss på att ELIN KOM HEM OCH HÄLSADE PÅ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0