18 juni sommarlov 2008

Vaknade som alltid vid 10 tiden. Okej, det var faktiskt ganska tidigt för att vara jag.
Jag och mamma startade dagen med vår vanliga "milen" fast idag gick vi mot Sofiero och ner mot stranden och den vägen hem. Det var en skön promenad. När vi kom hem gjorde vi smoothie (denhär gången med nektariner och kiwi i).

Sen satte jag mig vid datorn och segade vid devote. Har inget annat liv just nu, fast iofs är dethär också helt ok!! Jag var trött så jag satte på filmen Fool´s gold, innan sverigematchen. Vid halv 9 när försnacket började satte jag mig vid tv:n bänkad för en spännande match. Det blev allt annat än det. Var nära på att slå sönder mig själv under matchen. Gadh! Att vi inte vann!

Bättre lycka nästa gång! Sen satte jag mig vid tv:n med mamma och kollade I´m sam! Somnade till den också för den delen.

/CAJSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0