17 juni sommarlov 2010

Vaknade vid 10-tiden och skrev i bloggen som vanligt. Sedan kollade jag runt på internet har blivit en "vakna-upp-på-sommarlovet-och-behöver-inte-gå-till-skolan" vana. Sedan städade jag peppes rum från 12-tiden till 2-tiden och blev ritkigt fint. Jag jobbar så mycket som möjligt hemma för att tjäna ihop några slantar till USA resan. Vid 2 tiden blev det fint väder en stund så jag och mamma la oss ute och solade. Sedan vid 4 tiden stack jag ut och sprang ca 6 km eller något, svårt att uppskatta dels för att jag inte springer i något varv som uppmätt sträcka och dels för att jag är sämst på att höfta. Sedan käkade vi hemma entrecot med bönor. Jag har ju som mål att komma i mina short vilket jag gör nu med en marginal faktiskt, wiho! Sedan träffade jag Sara, vi skulle åka longboard men peppes kompisar hade snott mit, buuu. Så vi stack ner till stranden och kollade på solnedgången, hur härligt som helst, snackade en massor och sedan drog vi upp till mig. Vi drack te och sedan kollade vi på The butterfly effect. Jag insåg inte fråns i går när vi kollat mer än halva att jag bara sett halva. Fick för mig att jag sett hela 2 gånger och allt faller på plats i slutet. Riktigt bra film!

Sedan skulle Sara dra så jag kollade klart filmen själv. Med peppes stora 40 skärm ca 1 m från mitt ansikte, snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0