16 juli sommarlov 2008

Onsdag - första dagen på jobbet
Jag gick upp vid 8 (!!!!) för att käka & göra vid mig inför min första jobbdag. Mamma körde mig & Julia till jobbet. Där var vi vid 9. Hanna presenterade sig, visade runt, sen var det dags att börja jobba!

Jag ringde ca 160 samtal igår, det går sakta. Menmen, sen tog vi bussen vid 4 lite över 4 hem. Jag kom hem vid halv 5 helt slut. Och ledsen, sur, ja ni vet! allt man kan vara om man är nästan inprincip som en telefonförsäljare och måste ringa 1500 stressade, irriterade ica/coop eller vad det nu är för affär anställd.

Mamma märke i allafall att jag var ledsen, så hon kom upp och snackade med mig. Så bestämde vi att vi skulle sticka & hyra film. Och det gjorde vi, "What is love" som jag strax ska ta & kolla på igen! Köpte även lite tröstgodis, hahahahhahah!!!

Sen la jag mig. Med mamma. Älskar dig. Puss på mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0