14 juli sommarlov 2008

Måndag - Barkaby, outlet.

Vi gick upp vid 9, packade det sista vi hade kvar att packa. Städade upp i Julias (en av mina kusier) rum, damsög, dammtårkade och allt annat städning innebär. Sen stack vi till Barkaby medans mamma o pappa fortsatte städa. Detta vid 11 :)

Dock hittade jag inga Miss Sixty som jag hade hoppats på :( men en fin over size tröja från Filippa K och en söt kofta från Noanoa.

Mamma o pappa kom o hämtade mig o michelle vid 12 tiden för att åka inom stan för att reklamera min och michelle klänning som vi hade köpte varsin av. Båda hade gått sönder på samma ställe, dålig kvalité! Och ett besök på Åhlens toalett hanns också med.

Vi hann itne sitta i bilden många timmar innan vi stack inom Mc Donalds för att käka lunch.

Sen satt jag bara och gjorde inte så mycket. Sms:a m. elin som just nu är på Gothia! Inte alls avundsjuk! :O:O
Läste tidning o så!

När vi komh em vid halv 8 följde jag michelle hem, (bor grannar) snackade med henne mamma & syster. Sen kom jag hem, packa upp och hängde hemma. träffa peppe & vickan. Käkade pizza. Kollade på Viktorias gratulationer m.m. Kollade upp på internet det jag har missat de senaste dagarna!

Nu ska jag bara kolla när jag ska jobba i morgon och det var en sak till, men den har jag glömt nu!

Puss på Stockholmsresan!

Nu ska jagsova, jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0