11 juli sommarlov 2008

Fredag - Shopping v. sturegallerian och drottninggatan I THINK!
Vi började vi sturegallerian vid 2 tiden kanske. Jag var ganska trött efter gårdagen och dessutom var på väg att bli sjuk kändes det som. Utmattade ochont i huvudet med illamående på köpet.

Inne i suturegallerianhängde jag & michelle vid pärlshoppen vi köpte lite saker som vi sedan gjorde ett armband av :) Mycket fint!

Sen stack vi och kollade lite runt på Urband outfitters. Sen till Nk för mamma & pappa var där :)

 

Sen sprang jag & michelle inom salt där vi skulle köpa en klänning som vi hade lagt undan! Sen började det ösregna när vi hade satt oss i bilen för att visa Michelle stockholm.

Jag köpte:
- Linne från Hunky Dory
- Tubtopsklänning av Vila från Salt (reklamerade).

Hemma satte vi på Harry Potte (dock tittade vi inte på den) och spelade Disney monopol! OCH JAG VANN! Hahaha...

Sen käkade vi gott och sov gott NOT! :) hahaha.

Puss på god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0