Update New York

Hejsan!

Skriver från ett Starbucks café här i New York 100 meter från Time Square och 10 meter från mitt hotell. Jag bor på 7:e avenyn brevid time square som enligt mig är en turistfälla. Dock coolt att ha sett, självklart. Har inte hapt tillgång till Internet från idag så tänkte berätta vad som har hänt de senaste dagarna. Vi bilade från Boston till Newport (på östra sidan) där vi övernattade en dag. Jättemysig lite stad. Sedan fortsatte vi ner dagen efter till Fairfield, en bit från New York efter Birdgeport. Även det en söt liten håla, vårt hotell 50 meter från havet, så pappa och jag gick och tog ett kvällsdopp.

I tisdags kom vi till New York. VI har hunnit se väldigt mycket på de 3 dagar vi har varit här. Jag har sett Empire state building, gått över Brooklyn bridge, sett frighetsgudinnan, skyline dagtid och solnedgång. Time square, 5th avenue m.m. Det ända jag kan saga är att New York är underbat! Kommer verkligen besöka denhär staden igen.

Nu ska jag upp och lägga mig. Upp tidigt i morgon, med nöje, updaterar länken med bilder från USA. Kramar från New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0