Pic

Äntligen får jag sitta på en svensk dator och uppdatera, blir galen på det engelska tangentbordet. Tänkte berätta lite kort vad jag gjort, vi åkte förra veckan (den 25:e) till San Fransisco för att träffa Kjerstin och hennes familj. Var mycket med Kendal hennes dotter som är i min ålder, vi shoppade, kollade film och hade allmänt kul! Jättekul att umgås med en amerikansk tjej. Sedan visade Rob hennes son som är i min ålder Berkley och hans "sida" av SF. Käkade god taco där och han visade Berkley college. Sedan har jag sett saker som Alcatraz, åkt cable car, besökt forever21!!!, victorias  secret, golden gate, redwood, highway one, french toast m.m. Jag stormtrivs i California och har dessutom fått en "nanny plats" om det önskas! Funderar på att åka hit föra/efter London.

Idag åkte vi till San Jose och besökte bekanta till familjen. Fick bada i pool för fösta gången och vi hade super. Tänkte fota lite av sakerna jag köpt, men det kan jag visa i morgon.


jag och golden gate på dejt för någon dag sedan.
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0