3 juli sommarlov 2010 - USA

När vi vaknade och hade ätit frukost stack vi till Herst castle där vi skulle gå en guidad tur genom hans enorma hem. Det var helt sjukt hur stort det var och hur överlyxigt det var. Jag tyckte det var för mycket, han skulle verkligen ha det finasyte av det finaste. han hade tom ett eget zoo, väldigt överdrivet. Sedan åkte vi geom kusten och åt lunch på in'n'out. Californias motsvarighet till McDonalds. Vi kom till LA vid 4 tiden men hade svårt att hitta hotell i Santa Monica. När vi väll hittade hotell vilade vi lite. Sedna gick vi ut och åt på en jättegod resturant där vi såg solnedgången. Jag åt pesto pasta något. Sedna gick jag och mamma inom stan och jag gick inom forever21, wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0