28 juni sommarlov 2010

Vaknade vid 12 tiden och käkade frukost. Sedan vid 1 tiden la jag mig ute i solen och solade någon timme innan mamma kom hem. Då gick vi ner till stranden och solade tills jag vid halv fyra tiden stack hem och käkad en macka och gjorde iordning mig innan jag och Sara stack ut och gick med hennes "hyrhund" Tintin. Hundvakt vill säga. Vi gick strandvägen mot tinarps, upp för tinkarps och sedan hem. Hämtade pappsen och Ina och stack ner och badade. Första gången jag badade detta året, helt sjukt! Badade inte ens i havet i usa, knepigt. Sedan stack jag hem och gjorde iordning mig och stack till Sara och lagade middag med henne. Vi stack till Hemköp och handalde pesto, käkade upp hela burken. Sedan käkade vi och stack till hemköp och köpte toffifée eller vad det nu heter, haha. Sedan stack vi till disa där Ida, Malin, Mira, Sofi, Ellen, Disa och Julia var. Var mysigt att träffa alla. Sedan vid 12 tiden hämtade mamma mig och jag kollade lite gossip girl. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0